Gyakran ismételt kérdések

A csomagokat igyekszünk a lehető leghamarabb átadni a futárszolgálatnak. A kiszállítást a Sprinter futárszolgálat végzi. A csomagok jellemzően a feladást követő napon kerülnek kézbesítésre, a várható idősávról a futárszolgálat automatikus e-mailt küld ki. Sajnos a jelenlegi helyzetben kisebb-nagyobb csúszások előfordulnak, de igyekszünk mindent megtenni, hogy ezek ne történjenek meg (a futárszolgálat központi elosztójába a csomagokat, hogy a külső depó leterheltsége miatt ne csússzon a szállítás).

Oldalunkon PayPal segítségével bankkártyával, illetve utánvéttel lehetséges fizetni.

Aszalt gyümölcsök, magvak, csokis finomságok és ehhez kapcsolódó különlegességek nagykereskedelmével foglalkozunk 2008 óta. Termékeinkkel találkozhattál már csomagolásmentes boltokban, piacokon, vásárokban, de számtalan kisebb-nagyobb gyártó cég is használja termékeinket alapanyagként. Régóta szerettünk volna saját és partnereink termékeiből létrehozni egy webáruházat, azonban ennek elindítása mindig az utolsó pillanatban elcsúszott. 

Folyamatosan igyekszünk mindenből készletet tartani, azonban sajnos néha előfordulhat, hogy nem kapunk időben árut. Amennyiben ez előfordulna, akkor nyugodtan írj nekünk, és megpróbáljuk a lehető leghamarabb beszerezni a termékeket. Ha olyan terméket keresnél, ami nincs kínálatunkban, akkor nyugodtan írj nekünk, és megpróbáljuk beszerezni.

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot. Cégünk nagykereskedelmi hátterének köszönhetően fogunk tudni megoldást találni.